1 mars 2010

Ute snöar och blåser det för fullt. Nästan lite fjällskänsla över det hela. Fast det är nog bara inbillning då jag gått och drömt om fjällen de två senaste veckorna. Jag är avundsjuk på mamma, pappa och Johan som ska en hel vecka till Åre (där jag ändå får tillbringa åtminstone en dag), och ännu mer avundsjuk är jag på Oscar och hans familj som åker till fjällen över påsk. Jag hade gått över eld och vatten för att kunna följa med!

Nedan kommer bilder på vår nya diskmaskin (som jag hoppas kunna göra er lite avundsjuka med) och även vårt invigda sängöverkast som jag lyckades få av Jysk.








Kommentarer
Postat av: Anonym

kapa inte sockeln det ser bra ut.

pappa

2010-03-02 @ 18:50:45
Postat av: EwaKarin

Ni har fått fint! Längtar att få se..kanske blir det så småningom.Det är under utredning.Vi får planera fjälls bättre nästa år för du blir saknad.Johny å Jossan m. barn åker med, men det vet du säkert redan.

Kram!

2010-03-03 @ 16:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0