25 mars 2010

Igår hade jag och Oscar en riktig storstädardag. Lägenheten blev dammsugen, dammtorkad, alla golv torkade, avloppen rensade, badrummskaklet skrubbat, badkar och resten av badrum städat så det glänste, samt att vi hann med att tvätta. Det känns riktigt skönt att det är gjort!

Imorgon åker Oscar till Övik och sen direkt till fjälls. Och jag är sååå avundsjuk! Jag försöker att inte tänka på det. Fast jag får besök istället. Anders kommer ned i helgen! Det ska bli kul att få visa honom Uppsala och hur vi bor här :) För det här är ju vårt liv nu. Vilket jag trivs riktigt bra med.

Idag ska jag och tjejerna ha filmdag. (Ingen kommentar på detta nu pappa..) Vi tar en riktigt lugn dag innan Handelsrätten drar igång på allvar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå film? Läser ni aldrig? Vad betalar vi skattebetalare studiebidrag till? Läser ni på deltid?



Pappa

2010-03-26 @ 21:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0