23 maj 2010

Tiden bara rusar förbi! Förra helgen var jätte lyckad, med mat på O'learys och sedan lite häng på Norrlands.

Imorgon har Oscar sin första av de tre sista tentorna. Och jag har tänkt börja mitt tentaplugg imorgon. One and a half week to go! Sen är det SOMMARLOV! Och som avslutning - Gröna Lund med tjejorna! Det kan inte bli annat än bra!

Här regnar det och åskar. Riktigt mysigt! Och lite vatten kan allt det gröna behöva! På morgonen har jag städat och plockar undan, så nu klarar vi oss väl fram tills vi åker hem. Då det får bli en rejäl storstädning.

Jag har fått mitt schema för första veckan på Swedbank också. Börjar den 7 juni, och hela den veckan jobbar jag 9-17. Lyxiga tider om man jämför med ICA! Och på onsdagen ska vi sommarjobbare på utbildning i Umeå! Jag längtar till att få börja jobba!

Kommentarer
Postat av: EwaKarin

Jag räknar dagar nu så det blir lite liv i huset.Perfekt att ni får utbildning också.Kramis!

2010-05-23 @ 20:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0