4 november 2010

Igår hittade jag äntligen ett par vinterskor som jag kan tänka mig att ha! Dessutom kostade de bara 800 kronor (jämfört med de Eco jag hade funderat på innan som kostade 1500 kronor). Jag och Hanna hittade en skobutik med massor av skor i alla märken och mycket att välja på som vi aldrig varit i förrut. Den lär besökas fler gånger :)

Så efter tåg- och flygbiljetter förra helgen, kurslitteratur, tågbiljett till jul och nu vinterskor så är månadens CSN nästintill försvunnet.

Jag hoppas på att mamma och pappa åker förbi Oscars pappa innan de kommer ned till Uppsala i slutet på november och köper ett par dubbdäck till cykeln. Då behöver jag inte vara så rädd för minsta lilla halka då jag cyklar och vågar bromsa och därmed slippa cykla i snigeltakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0