8 oktober 2010

Den här veckan har bestått av PM skrivande. Nu kan vi allt om den svenska utvecklingen av jämviktsarbetslösheten. Jag och Hanna var en hel eftermiddag ute i Boländerna och shoppade runt på IKEA, Hemtex, Media Markt och stora Cervera. Vi fick med oss en hel del fint hem. Nya gardiner i köket, en bordsduk och en en väggprydnad som ser ut som en kvist med värmeljus i (bilder kommer) och lite annat pyssel. Nu väntar jag bara på att mamma ska sy klart höstgardinerna till vardagsrummet och posta dem till mig igen.

Igår bakade jag cookies. Följde Hannas recept till punkt och pricka och fick dem super goda! Perfekt mjuka med lite klet i mitten.



Farligt goda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0