11 september 2010

Tiden bara flyger förbi! Oscar har köpt en ny dator, som posten hunnit leverera och Oscar satt ihop den. Jag har turen att få ta hans dator och mamma och pappa tar min, lite komplicerat men vi alla får en ny dator!

Igår kväll var Sahar och Daniel här på middag. Vi bjöd på fläskfilé, friterade klyftpotatisar och vin. Till efterrätt pannacotta med vit choklad och hallon. Gott och riktigt trevligt!

Oscar har fått en släng av min jobbiga förkylning förra veckan så nu är det hans tur att klaga och snora. Hoppas det inte kommer gå runt bara utan att det är nog nu.

Bokade flygbiljetter hem till nästa helg också! Jag har inte hunnit vara borta så länge men det ska bli skönt ändå. Ta med datorn hem till mamma och pappa och få andas lite norrländsk luft innan första perioden av tentaplugg startar. Och ingen var väl gladare än mamma och pappa! :) Och det finns många andra som tjatat på min hemkomst - trots att jag knappt hunnit vara borta än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0