24 september 2010

Jag mår bättre nu. Hostan sitter dock fortfarande i. Men jag känner mig betydligt piggare än i början av veckan. På tisdag har vi dugga, vilket gör att helgen lär gå åt till att plugga inför den.

För några dagar sedan var jag, Hanna, Sahar och Mimmi på Norrlands Nation och åt trerättersmiddag. De hade premiäröppning av Restaurang Hjortron. Så för kvällen hade de tagit in en av Uppsalas bättre kockar för att låta oss smaka på hans egen "tolkning av hösten". Hur gott som helst! Till förrätt fick vi en sallad med bland annat räkor toppat med lite chili. Varmrätten bestod av hjortfilé och rotfrukter. Till efterrätt bjöds vi på en läcker chokladkaka. Allt detta för 200 kronor! Det var en riktigt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0