26 september 2010

Jag längtar tills tisdag då duggan är gjord och man kan göra något annat utan att ha dåligt samvete. I och för sig ska vi väl börja på vårt PM arbete som vi blivit tilldelad. Innan torsdag måste vi ha kommit på en specifik fråga vi vill svara på i vårt arbete. Ingen rast och ro här inte. Helgen har bestått till mesta dels av pluggande. Speciellt för Oscars del. Jag har köpt nya höst gardiner till vardagsrummet. Men de är veckbandsgardiner och jag måste klura ut hur vi ska hänga upp dem så det blir snyggt. I annat fall får jag (läs mamma) sy dem till "vanliga" gardiner. Men det kommer bli snyggt med lite färg i vårt svart vita vardagsrum!

Kommentarer
Postat av: EwaKarin

Hoppas du blir bättre i förkylningen snart(= Jag funderar också på nya gardiner.Tänkte invänta att nya teven kommer igång men det verkar dröja.Det ligger grejer över hela rummet,men det blir nog bra i slutändan./ Kram!

2010-09-28 @ 15:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0