6 april 2011

Jag var på stan igår med. Letade efter vårjacka men hittade ingen. Insåg att jag borde kanske ha en sån tills när vi åker till London. Fast idag pratade jag en kort stund med en gammal au-pair kompis som är kvar i London och hon sa att de hade sol och 20 grader varmt idag. Så jag kanske inte borde tänka så mycket på vårjacka. En kavaj lär ju räcka.

Köpte i alla fall ett par skor. Ett par svarta tygskor. Jag har ett par, men de är för små så jag får alltid ont i tårna av dem. Men brukar vänja mig efter halva sommaren. Så nu tänkte jag att det var dags att köpa nya. En kofta blev det också. Nu borde jag spara resten av pengarna till London.

Och vi är bjudna på bröllop! I Östersund. Min gymnasiekompis Tor ska gifta sig. Letade efter bilder på oss tillsammans, men det verkar som om jag är fotografen på nästan alla bilder.


Här är i alla fall jag, Tor och toastmaster Mattias. Hösten 2007, snart fyra år sedan!


Här är vi tre i London ett år senare, hösten 2008. Tor, Mattias och Jocke hälsade på mig och utforskade London. Tror till och med att det här var Jockes födelsedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0