22 augusti 2011

I slutet på juli hade vi pappas kusin med fru från Skåne på besök. Vi åkte båt ut till Ulvön, gick upp på Hornöberget, åkte båt till Mjältön - Sveriges högsta ö - och gick upp på toppen, grillade, åt kräftor och hade en riktigt bra helg!

Efter det så har jag jobbat. Oscar, Oscars bror, min bror och Mattias bowlade en kväll och åt middag på Public. Riktigt kul kväll! Sista jobbardagen bjöd jag och sommarjobbare Victor på en jätte stor tårta, 20 bitar. På kvällen var vi alla sommarjobbare på O'learys och åt middag. Oscar, Oscars bror och Mattias slöt sedan upp för mer festande hela kvällen lång. Jag har även varit på kalas i Movattnet samt grattat kära Camilla som fyllt 40 år. Och så klart, massa mys med Benji och Pernilla!

Förra veckan åkte vi ned till Skåne för begravning. På vägen ned åkte vi förbi Uppsala och lämnade en del av Oscars och mina saker så nu kan vi med lite lättare packning ta tåget ned till Uppsala på torsdag. Jag ser fram emot att få träffa alla kompisar igen!

Nedan kommer lite bilder från vår dag på Mjältön.


Mamma och Agneta i båten.


Lillebror.


Per, jag och pappa.


På väg upp mot toppen.


Där nere i Baggviken lade vi till med båten.


Njuter av utsikten med en bit kvar till toppen.





På toppen!


Pappa och jag!





Utsikt från toppen.


Sveriges högsta ö bjöd på underbar utsikt över Öviks skärgård!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0