16 december 2011

Tentaplugg för fullt. Om en vecka har jag jullov! Oscar får jullov redan på måndag! Jag längtar massor till julen, Övik, snö och så klart Alperna. Skönt med riktigt ledigt jullov också!

Igår eftermiddag rånades Swedbank på Stora Torget. Jag är glad för att jag inte jobbade, men jag lider verkligen med mina jobbarkompisar som fick vara med om det. Fy vad otäckt. Det går nog inte att föreställa sig hur det känns.

Imorgon blir det lite avbrott i tentapluggandet i alla fall. Då är det knytjulbord hemma hos Hanna och Herman. Jag och Oscar tar med oss ägg, hemmagjord skagenröra och tunnbröd. Kul!

Och grattis till min lillebror som klarat läkartentan han gjorde för några veckor sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0