31 december 2011

Jag har haft ett underbart jullov hemma i Övik! Tiden har bara försvunnit. Igår tog jag med mig bröderna Ottosson på relaxen och vi hade en skön dag i alla möjliga bastu, saltvattenbassängen och bubbelpoolen. Oscars familj och jag åkte upp till Movattnet för släktträff på Oscars mammas sida. Vi har blivit bjudna på riktigt engelskt julfirande på juldagen hemma hos Pernilla och Daniel. Kalkon och massor därtill. Haft spelkväll med ett gäng kompisar. Vi har handlat möbler med pappa och jag har valt tapeter till mitt rum här hemma som ska bli omtapetserat. Eller valt och valt. Jag sa vad jag ville ha och mamma är inte av samma åsikt. Så vi får allt se vad det är för tapeter som sitter på väggarna nästa gång jag kommer hem.

Julafton var mysig! Mormor & morfar och min morbror kom på grötlunch och vi spelade lite spel med morbror. På kvällen var det bara familjen. Vi åt gott och öppnade himla fina och bra julklappar. Jag fick vad jag önskade mig och mer därtill! Tack för dessa dagar alla inblandade!

Ikväll firar jag nyår hemma tillsammans med min familj, Oscar och Oscars bror. Imorgon bär det av mot Uppsala för att i övermorgon fortsätta mot Chamonix.

Gott Nytt År!

(Lite bilder från Hornön på nyårsaftonsmorgonen)











Kommentarer
Postat av: Sahar

Vilka fina bilder!

2011-12-31 @ 13:03:53
Postat av: Sofia

Tack söta du!

2011-12-31 @ 13:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0