1 februari 2011

Helgen hemma var härlig. Förrutom att få vara med mamma och pappa så firade vi Johans och pappas födelsedag. Jag blev bjuden på middag hemma hos Anders en kväll, Pernilla, jag och Benji myste på stan och mamma, pappa och jag skjutsade upp Johan till Umeå för att jag skulle få se hans nya lägenhet.

Tillbaka i Uppsala är det full fart. I söndags när jag kom hem hade Oscar lagat baoninlindad fläskfilé, klyftpotatis och rödvinssås. Dessutom hade han bakat cheesecake! Hur gott som helst, men jag är fortfarande i chock ;) Även igår stod middagen på bordet när jag kom hem, helt fantastiskt!

Jag ska ta och äta frukost nu och sen börja plugga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0