22 januari 2011

Kvällen igår var underbart rolig! Först middag på O'learys och sen drog vi oss hem till Sahar för sällskapsspel och vin. Vi spelade flera omgångar "Med andra ord" och skrattade så jag fortfarande har träningsvärk i käkarna! Tack tjejer!

Jag hade min nyinköpta svarta skjorta på mig.



Idag har jag varit duktig och tagit tag i och skrivit klart den individuella inlämningen som vi har till i veckan. Stackars Oscar var så hungrig på slutet och jag vägrade laga mat innan jag var klar då jag aldrig hade satt mig och skrivit klart efter middagen - tur jag känner mig själv ;) Men det blev pastagratäng tillslut och det var mycket uppskattat. Oscar hade Oskar här med, så även han fick sig lite mat.

Nu ska vi ned på ICA och handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0