12 juni 2011

Vi är på väg hem från Stockholm efter en härlig helg i Tallinn och Stockholm för den delen. God mat, härligt väder, fin båt och trevligt sällskap. Bilder kommer om någon dag.

Jag är ledig ännu en vecka vilket känns skönt. Tråkigt med det regniga vädret som sägs komma i veckan då vi varit bortskämda med värme och sol den senaste veckan. Jag känner mig nöjd över den bränna jag lyckats införskaffa i veckan, men i jämförelse med Oscar är jag fortfarande vit som ett spöke. Han absorberar sol som bara den!

Kommentarer
Postat av: EwaKarin

Härligt att du har haft det bra!Jag och pojkarna har varit parkerad på soldäcket hemmavid,Östen under parasoll(lika bra det så brun som han är.)I kväll blir det Wårbystugan med jobbet,finns viss risk för att man regnar bort )=

2011-06-13 @ 14:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0