8 juni 2011

Imorgon åker jag till Umeå med Swedbank. Kul att jobba lite! Igår var jag in på kontoret och träffade cheferna. Jag ska börja jobba två dagar tidigare än planerat. Det blir bra. Jag fick även ledigt en fredag i juli så jag, Oscar och förhoppningsvis Oscars bror kan följa med Oscars föräldrar upp till fjälls. Fiskepremiär!

Oscar har fått nytt jobb med! Grattis älskling! Han ska jobba för Knightec här i Övik och få en fot in i ingenjörsvärlden. Kul! :)

Igår och idag har jag mest varit hemma. Pappa är ledig och det har varit fint väder. Speciellt idag, 22 grader i skuggan och inte ens lite vind nere vid bryggan. Underbart! Igår fixade vi med bilen och idag fixade vi med tomten och blev bruna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0