2 mars 2011

Sjukt mycket plugg just nu. Och vår seminarielärare frågade oss om upplägget, vi sa att vi prioriterade vårt stora utredningsarbete istället för seminariearbeten då de ligger samtidigt. Och då ger han oss mer att göra och försvårar sista seminarieuppgiften. Riktigt dumt, så nu har vi ännu mer att göra. Som om jag inte redan innan i veckan pluggat till tio på kvällarna. Jag längtar tills tisdag eftermiddag. Då är allt som kallas seminariearbete över (om vi klarar hans granskning). Och då blir det 100 procent fokus på utredningsarbetet.

Och på torsdag nästa vecka är det åter igen Restaurang Hjortron på Norrlands! Och nu är det lillebror till deltagaren i kocklandslaget som lagade maten förra gången som ska visa vad han går för. Spännande och förhoppningsvis jätte gott! Men som sagt, det är ju en vecka dit...


Hoppas på att jag hinner med ett träningspass imorgonkväll. Tränade senast i måndags och förlängde då mitt månadskort till ett säsongskort. Så nu gäller att verkligen utnyttja det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0