2 november 2011

Senast igår sa pappa "den där pölen är väl ingen att titta på" och syftade på havet nedanför oss. Jag tror det kallas hemmablind pappa! För hur vackert är det inte? Njut!


Hornön kl. 07:00 måndag den 31 oktober

Helgen i Övik var lugn, avkopplande och mysig! Åkte runt och tittade på möbler till mamma och pappa. Åkte till Fjällräven för att köpa regnbyxor, men det var slut. Oscar åt middag hos oss på lördagen. Älgfilé, hasselbackspotatis och murkelsås. Mums! På söndagen gick jag en promenad med mamma och pappa, åkte till Pernilla och Benji en sväng och sen middag hemma hos Oscar. Där bjöds det på god fläskfilé och klyftpotatis. Lyx att komma hem och bli bjuden på så god mat!

Jag har jobbat måndag och tisdag. Idag är jag ledig. Ikväll är vi bortbjudna på middag. Imorgon blir det heldag på banken och på fredag stänger vi tre. Det är så roligt att jobba! Och så mycket jag lär mig och så många nya behörigheter jag har (vilket innbär att jag kan göra mer). Idag har jag klippt mig, äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0