24 november 2011

Ikväll blir det trerätters middag på Norrlands Nation. Äntligen! Hoppas bara att Sahar kryar på sig så hon orkar följa med.

Igår blev det 72 lussebullar bakade, lägenheten städad och adventspyntad. Julgardiner i köket, adventsstakar och stjärnor är i fönstren. Tänk vad några lampor, dukar och gardiner kan göra det mysigt. Nu är det bara de vita flingorna som saknas..

Fram till och med förra veckan har det varit fullt upp. Jobb, plugg, jobb, plugg, sova, äta. Denna veckan har jag också jobbat. En långdag och en kväll. Trots det så har jag varit ledig. Nästan hela dagen igår. Och hela eftermiddagen idag. Det är en konstig känsla. När man har varit inne i en period där man inte hinner med sig själv och känner att man borde plugga varje ledig minut till att man faktiskt kan vara ledig en eftermiddag. Det gör att man blir stressad för det känns som om man borde göra något, har jag verkligen tid att vara ledig, dricka te och läsa en bra bok (om jag hade haft någon..)? Ja, jag har nog det.

Kommentarer
Postat av: EwaKarin

Bra att du har kryat på dig! Imorgon blir det pyntat här med.Kram!

2011-11-24 @ 19:22:53
Postat av: Kamilla

Imorgon kommer nog snön!

2011-11-26 @ 18:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0