29 november 2011

Imorse klev jag, Hanna och Mimmi upp tidigt och stod ute i kylan och regnet en timme för biljetter till lussegasken på Norrlands Nation. Ett steg närmare jul! Men fy vad kallt det var att bara stå en timme, trots att den inte kändes allt för lång med trevligt sällskap.

Igår jobbade jag hela dagen på Stora Torget. Och när jag kom hem var jag helt slut. Somnade på soffan direkt. Vi hade 45 i kö som mest. Ett snitt på kanske 30-35 i kö hela dagen. Jag förstår inte varför folk inte bara kan handla med sina kort och föra över pengar mellan varandra på internetbanken. Det där med kontanter verkar vara något speciellt för många. Som de gärna offrar en dryg timme av sin dag på att stå i kö för.

Idag har jag pluggat mest hela dagen och känt mig väldigt produktiv. Oscar är hos Carl för andra kvällen i rad och pluggar. Det har hur mycket som helst just nu.

Imorgon är det glöggkväll hemma hos oss! Kanske blir lite bilder. Det har ju varit dåligt med det på bloggen ett tag nu.

En uppdatering på snöfronten: snön regnade bort idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0