5 november 2011

Oj vad vi var trött igår. Vi somnade redan klockan tio och sov i nästan tolv timmar! Jobbveckan har gått fort och varit super kul! På torsdageftermiddagen fick jag hoppa in på Stora Torget några timmar. Roligt att se ett tredje kontor, men hittills gillar jag Gränby bättre. Nästa fredag är det jobbfest, kul att få umgås med alla trevliga jobbarkompisar privat också.

I kväll kommer Calle hit och äter middag. Amanda har slängt ut honom för tjejkväll. Mimmi kommer också hit, vi ska ha Robinson maraton och se de avsnitt vi inte hunnit se. Men innan dess måste jag plugga lite och sen ska jag träffa Sahar för fika. Det var så länge sedan jag såg Sahar sist! Jag känner nu att all denna sömn inatt kommer behövas idag!

Och imorgon, förhoppningsvis, ska jag och Mimmi få smaka bröllopstårta nummer ett. Vi har lovat Hanna att hjälpa henne välja ut den perfekta bröllopstårtan till deras bröllop om två år. Och hon ska baka dem alldeles själv, det är duktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0