19 oktober 2011

Äntligen har jag haft min första dag på Swedbank här i Uppsala! Trots att jag inte tog egna kunder så gick dagen snabbt, kan ju i och för sig vara för att jag inte från Övik är van vid att banken vissa dagar stänger tre. Det var roligt att lära känna kollegorna, träffa kunder igen och hjälpa mina nya kollegor när jag i vissa fall till och med kunde mer en dem. Jag är peppad på att börja på riktigt nu. Men först en tentavecka innan det blir mer jobb. Och då blir det mycket jobb. Hela vecka 44 ska jag jobba! Kul!

I övrigt pluggar jag för fullt inför tentan. Trots att kursen har varit väldigt givande och intressant är det aldrig kul att tentaplugga. Oscar har tenta imorgon och en nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: EwaKarin

Härligt att du får tjäna en extraslant och att du trivs med jobbet! vi ses snart(=

2011-10-20 @ 19:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0