22 september 2011

Jag är på väg hem till Mimmi för att dricka te och titta på Robinson. Oscar pluggar för fullt här hemma med Oskar och Calle. Jag har bakat kladdkaka som jag tänkte överraska Mimmi och Jonas med!

Igår fick jag ett roligt besked. Jag kommer få jobba extra på Swedbank här i Uppsala i höst. Det ska bli riktigt kul! Ser fram emot att få börja jobba! Men först fredagsfika och lite introduktion på det nya kontoret om två veckor för att lära känna personalen och lära sig rutiner som kanske skiljer sig lite från Övik.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Wihoo!! Varför sa du inte det i telefonen?? Nästa vecka blir det till att fira det nya jobbet.

2011-09-23 @ 09:16:44
Postat av: EwaKarin

jättekul!

2011-09-28 @ 21:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0