8 september 2011

Igår kväll var vi bjudna på tacos hos Sahar och Daniel. Hur trevlig kväll som helst, tack! Idag tar vi det ganska lugnt. Jag är ledig och Oscar har en lektion i eftermiddag. Ikväll kommer tjejerna hit och tittar på Robinson med mig. Hanna skulle baka och jag står för te, det kan inte bli bättre.

Mamma har åkt till Island. Först utbildningsdagar och sedan skulle tanterna resa runt lite. Jag är avundsjuk. Island skulle jag jätte gärna vilja åka till någon gång i livet. Hoppas på fina bilder i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Och jag vill åka tillbaka och ta fotorevansch! Jag var ingen vidare fotograf -97, och dessutom hade man ju inte digitalkamera då, så man såg inte hur dåliga bilderna blev förrän de var framkallade...

2011-09-08 @ 13:45:37
Postat av: Sofia

Haha, i-landsproblem ;)

2011-09-08 @ 18:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0