21 april 2012

I veckan har vi haft intervjuer för vår uppsats. Så tre dagar har vi varit i Stockholm och sen har vi haft några telefonintervjuer också. Så det är full fart hela tiden. Om tre och en halv vecka, då är den klar. Snart börjar vi se ljuset i tunneln.

Igårkväll bjöd Hanna på middag och bröllopstårta nummer tre. Bilder och betyg kommer i helgen. Innan dess jobbade jag på Stora Torget, tog bussen för att det regnade och skyndade mig därför till bussen efter jobbet så jag skulle hinna hem, ta på mig regnkläder och ta cykeln till Hanna. Väl hemma insåg jag att jag inte hade några nycklar och Oscar var hos Carl & Amanda. Typiskt, så det var bara att traska i blöta tygskor till Hanna. Om jag hade insett tidigare att jag inte hade med mig några nycklar, då hade jag ju kunnat ta bussen direkt till Hanna från jobbet. Tur för mig så slutade det regna och jag klarade mig med enbart blöta skor.

Nu inväntar jag Hanna för ytterligare en pluggdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0