12 augusti 2012

I fredagskväll var vi bjudna till Oscars moster på middag. Oscars kusiner och kusinbarn från Uppsala var på besök för Oscars moster och man firade 50-årig bröllopsdag igår. Grattis till er! Och tack för en trevlig kväll!
 
Igår åkte hela familjen Ottosson och jag till Movattnet. Grabbarna grus målade brädor till skoterboden vi ska bygga i fjälls. Jag och Oscars mamma fixade mat och fika, åkte runt till mostrar och kusiner och hälsade på.
Jag hann självklart även med att leka med Oscars kusinbarn. Vi hoppade studsmatta, busade och myste. På min fråga "Vad har du gjort i sommar?" svarade Albin 3 år, "Väntat på dig!". Sötis! På kvällen bjöds det på oxfilé hemma på Hornön och efter det åkte vi in till stan och mötte upp Mattias på Public. Ännu en trevlig kväll!
 
Idag lämnade vi "lite" grejer till Oscars kusin i Uppsala så vi slapp ta allt på tåget om en och en halv vecka. Perfekt! Sen tog jag bilen hem och har hunnit baka bullar och kolakakor till besöket vi hade i eftermiddag. Nu är det handbollsfinal för hela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0