12 februari 2012

Middagen i fredags var god och vi hade en mysig kväll! Igår pluggade vi nästan hela dagen och på kvällen cyklade jag över till Hanna för att titta på melodifestivalen, spela spel och äta kladdkaka. Tack för en trevlig kväll!

Inatt vaknade vi vid halv fem av att någon idiot till granne bankar allt vad han/hon bara kan i vad som låter som typ ett badkar eller rör av något slag. Alltså inte i väggen. Detta håller på i typ en halvtimme. Det har hänt fler gånger vid olika tidpunkter andra nätter, så nu fick jag nog. Jag skrev två arga lappar och tejpade upp nere i entren och i hissen. Våra grannar får tycka att jag är en grinig granne, men med både en granne som spelar piano i tid och otid och en som verkar älska att väcka grannar mitt i natten då kan man inte annat än att bli grinig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0