27 februari 2012

Det var kul att jobba i fredags! Löning och mycket folk. Åh, jag önskar att jag hade mer tid och kunde ta fler pass.

Annars då. En lugn helg med en hel del plugg. Så kan vi väl sammanfatta vår helg. Mimmi kom förbi i fredagskväll och surrade lite och vi bjöd henne på räkbaguetter och kladdkaka. I lördagskväll såg vi "The girl with the dragon tattoo". Förrutom att det känns knepigt att skådespelarna pratar engelska i Sverige samtidigt som tv-nyheter ibland var på svenska och folk sa "skål" till varandra och att de inte uttalade "Mikael" engelskt utan typ med rysk accent så var den bra! Den är mer lik boken och skådespelarna är väldigt bra.

Vädret fortsätter vara strålande fint - nu känns det verkligen som om våren är på väg. Men i februari? Jag klagar dock inte att snön och isen tinar här i Uppsala, för det blir så mycket lättare att cykla då. I fjällen verkar det dock fortfarande vara minusgrader och snöa, vilket vi hoppas fortsätter en månad till!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tack för att jag fick komma till er i fredags. Det var riktigt mysigt! :) Och tack för att ni matar mig ;)

2012-02-27 @ 20:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0