28 januari 2012

Grattis lillebror på födelsedagen! Nästa helg ska vi fira stort!

Den här veckan har bara försvunnit. Jag har jobbat ganska mycket och varvat det med skola. Det har resulterat i att jag inte varit hemma förrän sex, sju på kvällarna. I tisdagkväll var vi dessutom på bio med Carl, Amanda och Pontus och åt mat på O'learys innan. Vi såg Sherlock Holmes. Den var riktigt bra!

I torsdagskväll var Oscar och jag bjudna till Hanna och Herman. De bjöd på underbart god laxplanka och citronpaj! Den goda maten var nog någon slags muta för att få oss på gott humör så att vi inte skulle säga nej till att vara deras värdpar på bröllopet, vilket var anledningen till att de bjudit oss. Och så klart vi inte sa nej! Fast jag hade inte sagt nej även om de bjudit oss på pölsa, inte Oscar heller. Han älskar pölsa. Skämt å sido, vi känner oss väldigt hedrade för att ha blivit tillfrågade. Det ska bli jätteroligt och vi ser fram emot september 2013.

Helgen kommer därför att vara väldigt lugn och bestå av mest pluggande. Jag har en del vetenskapliga artiklar att läsa inför nästa veckas seminarium.

Förra helgen överraskade Hanna, Mimmi och jag Sahar med en kryssning till Åland för att fira att hon blir "gamtant" om två månader. Vi hade jätteroligt! Tack tjejer! Bilder kommer nedan.


Hanna och jag.


Vi skålar i lite bubbel för Sahar.


Födelsedagsbarnet som vi bjöd på skaldjursfat. Hur gott som helst!






På dansgolvet lite senare på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Sahar Zandian

Äntligen lite inlägg :) Fina bilder på mina fina vänner. Vi hade skoj, tack snälla ni!!

2012-01-29 @ 14:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0