31 juli 2012

För någon dag sedan var Oscar, jag och Oscars bror på bio och såg Batman 3. Jag har inte sett någon Batmanfilm tidigare, frågan är om jag borde skämmas för det? Batman 2 ska ju enligt IMDb vara en av världens bästa filmer. Filmen var överraskande bra. Kanske för att jag förväntat mig en tecknad film för fyraåringar som leker med Batmanbilar.. I och för sig upplyste min bror mig om att Batman i film nummer tre numera är svart och inte svartgul, som om jag skulle märka någon skillnad.. Dessutom kör han ju inte längre Batmanbil, utan någon flygande farkost. I alla fall så var den väldigt bra och jag gillade skådespelarna. Så nu ska jag se Batman 1 och 2, som jag tydligen missat. 
 
Imorgon drar vi ut med jobbet på AW. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0