17 mars 2012

I veckan har Oscar gjort bort sin tentaperiod och jag har läst artiklar som bara den till uppsatsen. Och det har gett resultat. Eller Hanna och jag känner oss nöjda med vad vi presterat, sen är det ju upp till vår lärare att tycka till om vår problemformulering.

I torsdagskväll var vi hemma hos Amanda och Carl för att Amanda fyllde år. För någon månad sedan hade hon sagt att hon önskade sig massor av kakor på hennes födelsedag. Så hennes klasskompis styrde upp det hela och vi alla hade med oss något gott till Amanda. Kul! Själv hade födelsedagsbarnet bakat en underbart god tårta! Och dekorerat den så fint!


Passionsfruktmousse, hallonmousse och vit chokladmousse. Mums!

Igår kväll var jag och Oscar på O'learys, åt gott och hejade fram en vinst åt Modo. Så spännande det var! Oscar var ett riktigt nervvrak.

Imorse hade Hanna sagt att hon skulle komma hit vid halv nio så vi kunde plugga lite på förmiddagen. Så jag pallrade mig upp. När hon åkt och vi handlat så la jag mig och sov en timme. Imorgon ska jag få sovmorgon, för ikväll ska Hanna på fest. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Sahar

Vilken fin tårta! Ser nästan ut som en bröllopstårta.

2012-03-18 @ 19:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0