20 maj 2012

Vilken härlig vecka detta varit! Jag har jobbat, vi har träffat en del kompisar och släkt, solen skiner och det är 20 grader i skuggan (vilket ska fortsätta hela nästa vecka). I torsdags var vi hos Anders (Oscars kusin) och Elaine med barn. Härligt väder, jättebra sällskap och jättegod mat. En väldigt bra kväll helt enkelt. I fredags jobbade jag till halv sju så vi tog det bara lugnt på kvällen. Igår var jag en sväng på stan med Sahar och Mimmi. Hanna mötte upp oss i det fina vädret och vi tog en fika nere vid ån. Igårkväll var Carl & Amanda och Oskar & Tara här. En väldigt lyckad kväll där alla fick göra sin egen pizza och till efterrätt hade jag bakat rabarberpaj. Idag har jag gjort en opposition på en annan c-uppsats ute i solen på balkongen och nu ska jag möta upp Mimmi för en promenad.

På onsdag är det slutopponering på uppsatserna och förhoppningsvis är uppsatsen reviderad och inskickad till på söndag. One week to go helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0