18 september 2012

Så var första dagen på nya jobbet avklarad. Jätteroligt har jag haft! Och det är ännu roligare när man faktiskt får användning av det man pluggat dessa tre år - vilket jag inte känt lika mycket på banken. Alla kollegor är jättetrevliga, jag kommer garanterat trivas. Första dagen bestod av leverantörsfakturor, kundfakturor och kundinbetalningar.
 
Som nyanställd får man blommor på sitt skrivbord den första dagen man jobbar.
 
 
Då känner man sig välkommen!
 
Ikväll har jag tillsammans med Oskar bakat bullar, cookies, kladdkakemuffins, syltgrottor och kolakakor till mitt och Oskars gemensamma födelsedagskalas på fredagkväll. Jag känner mig redo för sängen nu.

Kommentarer
Postat av: Sahar

Fina blommor!

2012-09-18 @ 22:57:22
Postat av: Ewakarin

Vilken bra grej med blommorna ! Då känner man sig absolut välkommen kan jag tänka mig!

2012-09-23 @ 19:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0