26 september 2012

Igårkväll var jag på min första jobbmiddag. Och det var inte vilken vanlig jobbmiddag som helst. Mastercard anordnade middagen och som huvudgäster var Nause. Vilka jag inte hade en aning om vilka det var innan jag sökte på Spotify. Made of är väl deras mest kända låt, vilken även jag kände igen. Det var en rolig upplevelse, dels att få träffa Nause men även hela Mastercardgänget. Jag satt intill Mastercards globala ansvarige, som åker runt om i världen och utvecklar företaget. Intressant och glad kvinna, stationerad i Brasilien och född i Sydafrika.
 
Igår och idag har jag varit på GT, min andra vecka. Så otroligt roligt och lärorikt! Imorgon och fredag är det Swedbank som gäller och till helgen åker jag, Mimmi och Sahar till Jönköping och hälsar på fina Hanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0