17 december 2007

Imorgon är allting över. Två prov, och sedan finns det tid för att njuta och koppla av. På eftermiddagen ska vi göra layouten hos tryckeriet till vårt projektarbete. Det ska bli grymt skoj! Sedan ska jag julklappshandla med Anders.
På onsdag har vi "klassensdag" och sedan har lärarna revy. På torsdag ska jag ta bort min tandställning och sedan är det kyrkan, pyntning och huggning av gran samt utgång på kvällen som gäller. På fredag jobbar jag, och på lördag åker Oscar till fjälls. Vad sägs om den veckan? Fullt upp :) Tur att jag har köpt alla mina julklappar, eller inte Karins.

OCH, förlåt Karin! Jag tänke verkligen inte på att det var sista helgen du var hemma i Sverige, när vi bokade in fjällsresan. Tur att du är så förstående, och låter mig få en helkväll med dig trots det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0