23 januari 2008

För dig Karin! (Varför ska du vara borta nu? Jag har så mycket att berätta..)

I alla fall, uppdatering. Skridskor på gympan. Vår idrottslärare får se mig och fem killar utföra en "cowboydans" på skridskor, enligt honom hade han aldrig skrattat så mycket på en idrottslektion förän idag. Kul! (Det var vår uppvärmning)

Oscars mamma och pappa är i Stockholm till på söndag. Nu är Oscar och Johan strandsatta. Idag fick jag åka hem och laga middag till dem, från och med imorgon ska Oscar bo hos mig. Roligt att se hur Johan klarar sig, det lär ju vara disk fulla köket när vi kommer dit på söndag. Men vadå, han ska ju bli brandman - då borde han klara sig.

Ett tillägg: när vi kom hem från fjälls förra påsk och hade varit borta i en vecka var diskmaskinen  igång när vi kom hem till Oscar. Johan hade varit hemma ensam hela veckan, ätit, och inte diskat. Så sista dagen insåg han att han inte hade någon tallrik att lägga maten på - då diskade han.

Kommentarer
Postat av: Sara

Men du, du får inte ta hand om Oscar för mycket! Det är aldrig bra att skämma bort killar ;)

2008-01-23 @ 22:34:42
Postat av: karin

haha, kanske bra att johan ar ensam ibland sa han blir vuxen ngn gang. men jag forstar honom, diska ar inget kul. tack for uppdateringen, kanns skont att veta vad som hander. och vill du ngt sarskilt ar det bara att maila, kollar den typ varje dag :)

2008-01-24 @ 09:05:14
Postat av: Sofia

Haha, men annars skulle de ju inte överleva ;)

2008-01-24 @ 14:53:35
Postat av: Sofia

Skönt att höra från dig med, bra att du lever än så länge! :)

2008-01-24 @ 14:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0