24 oktober 2008

Mamma och pappa har varit här måndag till fredag.


Vi nedanför St. Pauls Cathedral.


St. Pauls Cathedral.


St. Pauls Cathedral från en annan vinkel.


Pappa och mamma vid Trafalgar Square.


Einstein och jag på Madame Tussauds.


Pappa och Marilyn Monroe.


Vi utanför Madame Tussauds.


Mamma och jag på Oxford Street.


Pappa och jag på Oxford Street.


Vi var på London Aquarium och såg bl a brunhajar. Visste ni att hajar funnits i över 150 miljoner år? Före dinosaurierna..


Och fiskstim. Det var ett stort akvarium, med allt från hajar till Hitta Nemo fiskar och rockor.


Jag och mamma vid Big Ben.


Vi hann även med ett besök på Harrods.


Kommentarer
Postat av: Zabina

Det ser ut som att ni hade en trevlig vecka! :)

Fin jacka du har förresten! När åker du till Norge? Eller du kanske är där nu? Dra iväg ett mail och berätta ;)



kramar från Michigan

2008-10-25 @ 20:02:44
URL: http://zabinalundstedt.webs.com
Postat av: Sofia

Jag åker till Norge om en och en halv vecka! :) Tack, den är ny! Skriv ett mail och berätta om din vardag så berättar jag om min :)

2008-10-25 @ 23:53:31
Postat av: Kamilla

Ja, det var en riktigt snygg jacka.

2008-10-26 @ 01:01:49
Postat av: Sofia

Tack igen :) Dock bara från HM så den lär ju finnas i Sverige också.

2008-10-26 @ 13:27:49
Postat av: Kamilla

Jojo. Det kommer att dröja innan jag köper jacka. Jag har ju en dyröresjacka som funkar i alla väder och måste utnyttjas till fullo. =)

2008-10-26 @ 23:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0