6 oktober 2008

Ikväll är jag barnvakt och ensam för första gången på jag minns inte när. Ensamhet är riktigt skönt ibland, i alla fall en kväll som denna. Jag har tvättat, druckit SVENSK varm choklad (tack Tor för o'boyen), tittat på film, läst lite, pratat med vänner och familj.

Oscar och Viktor har fått lägenhet i Norge som de flyttar in i om tio dagar. Så imorgon bokar jag flygbiljetter till Norge första veckan i november. Det ska bli riktigt roligt!

Jag jobbar hela veckan med bed-och bathtime varje dag. Så det är långa dagar. Men som tur är kommer Ian hem tidigare på torsdag så kan slänga mig i bilen och häma upp Karin. På lördag blir det Scandinavian Party inne i London med Karin. Kvällen inleds med fotboll, Sverige - Portugal. Spännande!

Jag, Jessica och James bakade svensk kladdkaka idag. Det var uppskattat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0