13 september 2008

Min huvudvärk är borta, men jag är fortfarande väldigt snorig och hostig. I torsdags var jag på min engelska kurs, vi fick läxa men det var okej. Jag jobbade hela eftermiddagen, så först hämtade jag upp Jessica och en och en halv timme senare hämtade jag upp James. Vi lagade köttbullar och makaroner till middag.

Jag fick en positiv överraskning också. Tor, Mattias och Jocke ska komma till London den 26 september och stannar i en vecka. Det är två veckor tills dess!

Det är fem veckor tills mamma och pappa ska hälsa på.

På torsdagskvällen såg jag, Anna Maria och My på film hemma hos My. Det blev en tidig kväll, är man sjuk så är man.

Igår strök jag i två timmar och sedan var jag ledig. Jag åkte hem till My och vi bakade svensk kladdkaka med hennes barn. Den smakade inte riktigt likt, jag tror att det är smöret som smakar lite annorlunda. På kvällen hämtade vi upp Anna Maria och en tysk tjej för att sedan äta middag på The Wetherspoon. Super goda hamburgare! Det hela slutade med att jag och Anna Maria kollade på film hemma hos Anna Maria tills klockan var ett på natten.

Idag ska jag jobba, för föräldrarna åker iväg på ett bröllop.

Saknar er!

Kommentarer
Postat av: Zabina

Krya på dig!

=)

2008-09-13 @ 16:23:17
URL: http://zabinalundstedt.webs.comKry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0