18 september 2008

Förrutom Oscar hoppas jag att se två av mina bästa vänner här snart, Karin och Anders. Mitt liv pågår förfullt här i England, men på något konstigt vis känns det som om tiden hemma bara står stilla. Trots det så vet jag att den inte gör det. Om två månader muckar Anders, och Karin har gått och skaffat sig pojkvän under sin första studietermin. Det vore kul att bli uppdaterad under flera dagar, telefonsamtal är bra, men de ger trots allt inte all den information man skulle vilja ha.

Idag har jag också bara jobbat. Anna-Maria hade lagat lunch åt mig, riktigt gott och trevligt! My kom förbi en stund på eftermiddagen med Chessi och hade middag med oss här. Barnen har lagt sig, jag har strykit det sista för i veckan och nu återstår bara lite dammsugning. Rebecca kommer hem om en halvtimme, och då ska jag hämta upp Anna-Maria och My för vi ska ut på promenad.

Imorgon är jag ledig!

Saknar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0