30 september 2008

Tor, Mattias och Jocke är här. Jag har varit i London i söndags och igår. I lördags var de här och hälsade på. Därför har de varit lite dåligt med uppdateringar. Det är roligt att de är här, men samtidigt har man byggt upp en "mur" där man försöker att inte tänka på alla där hemma för att få ut det mesta möjliga av livet här. Att hela tiden sakna hemma fungerar inte riktigt. Tor, Mattias och Jocke påminner om hemma mer än något annat just nu, den "muren" som man byggt upp under de här fem veckorna rämnar lite under den här veckan. Det är det dock värt!

Här kommer lite bilder från när vi låg i solen i Hyde Park i söndags.


Solen sken och det var varmt.


Vi tillbringade åtminstone tre timmar i Hyde Park med fika från Starbucks.


Johanna och jag.


My, Tor och Mattias. Tor lånade en gitarr och spelade för oss andra.


Malin i strålande solsken.


Vad skulle jag göra utan dig My?


Jocke.


Tor, jag och Mattias på restaurangen där vi firade Jockes 19-års dag.

Helt klart en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: karin

Haha, Mattias ser ut som typ lilla my i håret, haha!

2008-09-30 @ 15:35:22
Postat av: Sofia

Det är för att han har brutit foten - och när han hoppar på kryckor så får han allt hår i ansiktet om han inte sätter upp det ;) Om en vecka är du här!

2008-09-30 @ 16:28:38
Postat av: Sara

Fina bilder! :)

2008-09-30 @ 18:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0