4 september 2008

Igår var jag och Johanna med barnen på en farm hela dagen. Där finns det får, hästar, kor, grisar och liknande som man får mata och klappa. De har stora lekytor och gröna ängar. Barnen somnade i bilen på vägen hem, en helt klart lyckad dag.
Det var enkelt att hitta till farmen för jag hade fått vägbeskrivningar av My's au-pair pappa Dave som är trafikpolis. Han sa också att det skulle ta 30 minuter, tog det 28 minuter då hade jag kört för snabbt :) Däremot var det inte lika lätt att hitta hem, för jag visste inte riktigt vars jag skulle svänga av A24 (den stora vägen). Här i England är man jätte dålig på att skylta. Så jag körde lite för långt, stannade vid en bensinmack och frågade efter vägen. Sen hittade jag hem!

Igår kväll var jag, Anna - Maria och Johanna på en pub här i Epsom. Vi drack varm choklad och hade det allmänt mysigt.

Idag är jag ledig, men ikväll är jag barnvakt. Då ska My hit.

Nu ska jag till My.

(bilder kommer ännu denna gång)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0