8 september 2008

My tatuerade sig idag. Jag kommer aldrig att tatuera mig. My var tuff, jag blev avskräckt.

My och jag fick en parkeringsböter också. Även fast vi hade betalat till klockan 23.59. Det var nog en parkeringsvakt med dålig syn. Min au-pappa till advokat och My's au-pair mamma till polischef skulle lösa det.


Efter två timmar av smärta var en klar. My ser en aning lättad ut.



Det är två svalor, den översta med en röd tulpan i munnen. Den blev grymt fin!




Bild på oss alla från i lördags!


Anna-Maria, jag, Johanna, My och Ida.

Vi är en sådan rolig blandning av människor och vi har så kul ihop.

Men just nu är det väldigt jobbigt att mamma och pappa är i Sverige och Oscar är i Norge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0