13 april 2009

Min första helg i England träffade jag Steven från Hudiksvall. Det var Johannas bästa kompis storebror. Efter den helgen fortsatte vi hålla kontakten. Han åkte till Norge och började jobba och hittade sin käresta, även hon från Hudiksvall. När jag åkte till Norge i höst sågs vi på Oslo flygplats. Vi skulle ses i Sundsvall i påsk men det blev inte tyvärr. Nu visar det sig att hans flickväns bästa kompis är Oscars arbetsledare på Burger King. Världen är liten. 

Förhoppningsvis ses vi i sommar.


Jag testade rodd idag, det var ett roligt pass. Men jag gillar nog ändå spinning lite mer. Jag jobbade också.

Kommentarer
Postat av: johanna

haha men fan va sjukt!

2009-04-14 @ 22:55:02
URL: http://johannabe.blogg.se/
Postat av: Sofia

Eller hur!

2009-04-15 @ 20:50:39
Postat av: Emma

Han måste hälsa till henne från mig någon dag! :)

2009-04-23 @ 23:10:56
URL: http://solsikken.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det ska jag se till att han gör!

2009-04-28 @ 12:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0