3 augusti 2009

För första gången på länge har jag och Oscar varit ledig "nästan" en hel helg tillsammans. I fredagskväll var jag ut med jobbet på O'learys. Cheferna bjöd på mat och dryck. Helt klart en av de bästa utekvällarna på länge. Oscar agerade chaufför i början av kvällen och efter vår middag slöt han upp för en riktigt härlig utekväll! En kväll i ICA anda som förhoppningsvis kan upprepas!

I lördags regnade det så vi tog en lång sovmorgon. På kvällen åkte vi hem till mig för middag. Söndagen tillbringade vi till havs och på Ulvön. Mamma och pappa bjöd på skärgårdbuffé på Ulvöhotell.

Idag var det finväder och jag slutade tidigt. Så jag och Oscar möttes upp för en timme i hamnen och lite glassätande innan Oscar skulle på jobbet.

Det märks att det börjar bli höst. Kvällarna blir allt mörkare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0