30 augusti 2009

Gårdagen bestod av mys med Caroline. Jag åkte ut till henne och Viktor så jag fick se deras "hus". Sen tog vi oss in till stan igen för fika/lunch, lite shopping innan våra pojkvänner dök upp och ville ha middag. Vi köpte mat och åt alla fyra hemma hos oss. Sen när killarna drog vidare på respekive nollningspartaj tog Caroline och jag oss en kopp te och lite godis.

Idag har jag varit på "Damföreningsmöte" på Norrlands Nation, Ypsilon närmare bestämt. Trevligt, och ett ännu mer att göra ;)

Ikväll är det Sagan om Konungens Återkomst och varma mackor som gäller tillsammans med Oscar. Första dagen han är hemma en längre stund, mycket mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0