13 februari 2009

Fredag den 13:e!

Idag har jag jobbat, precis som resten av veckan. Jessica och jag har myst med chokladmuffins. Vi var även i lekparken både idag (James, Jessica och jag) och igår (Jessica och jag), lika leriga båda dagarna!

Igår kväll tränade jag Body Pump, och ikväll ska jag, Malin och My till Johanna för en myskväll. Det var länge sedan det bara var vi fyra!

Idag sa Jessica vid minst tio olika tillfällen "Don't go back to Sweden, I'll miss you veeery much" "And Sofia, I'm going to be really sad too". Men jag lovade henna att innan jag åker hem så ska vi till London Aquarium. Barnen har lov nästa vecka, och längtar redan till måndag då det bär av in till London!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0