15 februari 2009

Jag har jobbat idag på morgonen. Det var milt väder ute som Iain så fint uttryckte sig. Rebecca konstaterade bara innan hon gick och la sig att man inte behövde skrapa rutorna imorse på bilen.

Så jag tog barnen till lekparken, vi la puzzel, spelade spel, barnen spelade dator och jag strök, samt hängde tvätt.


Igår var jag i Sutton med My och Malin. Det är inte speciellt bra när man har tänkt spara dem pengar man har kvar för att det kommer ännu en vecka med utgifter. I alla fall, det resulterade i ett par SVARTA jeans. Dem är snygg, och dem var värda pengarna. Nu behöver jag inte leta efter svarta jeans något mer, och jag kan slänga mina gamla innan jag åker hem.

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Har du glömt bort svenskan av att ha bott för länge i England...? ;) De heter det, inte dem. Och de är snyggA, inte snygg. =D

2009-02-15 @ 15:44:27
Postat av: Sofia

Jag tror att lite fallit bort ;) Jag känner det själv när jag skriver =)

2009-02-15 @ 19:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0