17 januari 2009

Idag åkte jag, Malin och My iväg på shoppingtur. Jag har velat haft ett par svarta jeans i några månader (för de jag har är sönder i gylfen och urblekta), men det har alltid varit något annat som prioriterats. Idag blev det ett par jeans, men inte ett par svarta. Ljusblåa, perfekta för våren! Jag ska dock köpa ett par svarta, men inte den här veckan :)

Det blev också två långa linnen som jag letat efter, både innan jag åkte till England och nu i England. Ett svart och ett vitt.

Och jag köpte nagelförstärkning. Mina naglar har börjat dela sig och gå av, hur kort de än är. Jag tror det har med klimatet i England att göra, eller något jag inte äter här som jag äter i Sverige, för de har aldrig delat sig så här mycket någonsin.

Nu ska jag till My och hålla henne sällskap för hon är barnvakt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0