19 januari 2009

För en månad sedan åkte jag hem till Sverige för att fira jul. Om en månad åker jag hem för alltid.

Igår var jag på första träningspasset för i år. Jag gruvade mig för träningsvärken idag. Kom gjorde den, och värre än jag föreställt mig. Det märks att jag haft ett uppehåll på fyra veckor. Jag väntar på morgondagen, de säger att träningsvärken är som värst andra dagen..

Jag har jobbat, och gör det hela veckan. På lördag ska vi på IKEA (Sofia måste hinna på IKEA innan hon åker hem - för det finns inget IKEA i Sverige. I alla fall inte med köttbullar och pommes ;) )

På tal om att hinna göra saker. Inatt drömde jag att jag åkte hem till Sverige. Jag minns inte vad, men jag minns bara att jag hade panik över att jag inte hunnit gjort allt jag velat göra här. Fem veckor är ganska lång tid när man räknar ned, men fem veckor är ganska kort tid när man bara inser att det är fem helger kvar - som redan nu är uppbokade! En sak som My, Malin och jag har bestämt att vi ska hinna med innan jag åker är att gå på musikal. Det är det enda som jag kommit på att jag vill göra som jag inte redan gjort. Förrutom att köpa ett par nya skor, svarta jeans, tjocktröja och kanske en klänning innan jag åker ;)

Igår sa jag upp mitt träningskort, det upphör att gälla sista februari.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det heter hunnit göra,inte hunnit gjort.

2009-01-20 @ 21:56:30
Postat av: Sofia

Men pappa, du var alltså bara tvungen att kommentera =)

2009-01-20 @ 23:32:21
Postat av: Kamilla

Musikal, skoj!

2009-01-21 @ 11:03:22
Postat av: Sofia

Under 6 månader i London bör man ha hunnit med det! ;)

2009-01-21 @ 11:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0